Like onze Facebook pagina en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes / blogs

Jouw stand op de beurs laten stralen

Posted on

Sta jij wel eens op de beurs? En ken je bedrijven en collega’s die dat ook doen? Dan weet je misschien hoe vervelend het is om een hele dag op een beurs te staan zonder veel bekijks te krijgen bij jouw stand. Er zijn verschillende manieren om ervoor te zorgen dat jouw stand veel bezoekers krijgt. In dit artikel worden een aantal van die manieren toegelicht, zodat jij de volgende keer succesvoller bent op de beurs.

Brochures

Een oud maar niet te missen middel om bezoekers aan jouw bedrijf te herinneren zijn brochures. Echter is het dan wel zo dat bezoekers zelf een brochure moeten pakken, in plaats van het uitdelen aan iedere voorbijganger. Als je gaat flyeren wordt namelijk 70% van de papieren in de prullenbak even verderop op de beurs gegooid. Om een interessante brochure te realiseren is het van belang dat jouw brochure er op en top uitziet en direct de aandacht trekt. Brochures drukken kan in vele soorten en maten. Om erachter te komen wat nou bij jou past is het handig om een gespecialiseerd bedrijf jou te laten inlichten over de mogelijkheden.

Brochures kun je ook weggeven samen met een giveaway, bijvoorbeeld een sample pakket van jouw product. Met een giveaway creëer je gelijk een goede interactie met de bezoekers.

Textielframe

Een textielframe met een uniek bedrukt peesdoek is ook een eyecatcher op de beurs. Er zijn met het maken van een textielframe namelijk verschillende opties mogelijk. Eén daarvan is het aanbrengen van ledverlichting in het frame. Door het licht zal jouw boodschap op het peesdoek nog beter gezien en onthouden worden. Een textielframe is niet alleen te gebruiken op een beurs, maar ook in jouw winkel of showroom. Nog een voordeel is dat als je een andere print in het frame wilt hebben, je dan alleen een nieuw peesdoek hoeft te laten maken.

Technologie

Met de technologie die zich steeds meer ontwikkeld is dit een goed moment om dat te gebruiken bij jouw beursstand. Door animaties of hele productvideo’s af te laten spelen zullen mensen eerder geneigd zijn te blijven kijken en er vragen over te stellen. Het gebruik maken van beeldmateriaal zorgt dus indirect voor meer interactie met de bezoekers. Het trekt namelijk niet alleen de aandacht maar ook is het bewezen dat beeldmateriaal veel langer in mensen hun hoofd blijft zitten.

Heb je na het lezen van dit artikel interesse in het maken van brochures, textielframe of een video? Neem dan contact op met een specialist!

0